موسسه رسم زندگی بهتر

رسم زندگی بهتر

رسم زندگی | رسانه خانواده

موسسه رسم زندگی بهتر

محصولات و تولیدات رسانه ای و پژوهشی در موضوع خانواده

اختتامیه رویداد ملی جامعه پرداز در بوشهر

دکتر مهدی بردبارپور دبیر کل اجرایی و نماینده دبیرخانه ملی رویداد جامعه پرداز در استان بوشهر گفت: "طبق گفته مسئولین دبیرخانه برگزاری رویداد جامعه پرداز کشوری، استان بوشهر یکی از موفقترین استان ها در اجرای این رویداد بود."

دبیرخانه رویداد جامعه پرداز در استان بوشهر پس از شناسایی مخاطبین هدف که بیش از هفتصد  مجموعه، گروه، مرکز و فرد را شامل می شد اطلاع رسانی کاملی را به گروه های هدف جهت شرکت در رویداد آغاز نمود.
در مجموع پس از ارتباط گیری و مصاحبه با گروه های مختلف بیش از هشتاد گروه بعنوان گروه های منتخب جهت شرکت در رویداد انتخاب گردیدند
و در نهایت پس از بررسی و رایزنی سی و دو گروه موفق شدند که به رویداد نهایی راه یابند.
البته گروه های دیگری هم بودند که بدلیل تداخل برنامه ای امکان حضور پیدا نکردند ولی شایستگی های لازم را جهت شرکت در رویداد داشتند.
به جرات میتوان اذعان نمود که گروه های راه یافته به رویداد جامعه پرداز در استان بوشهر سرآمد گروه های خانواده محور در این استان هستند که فعالیتهای مستمر و تخصصی در موضوعات مرتبط با خانواده را بعهده دارند.
همه این گروه ها با تکیه بر ظرفیت های مردمی فعالیت می کنند و تاکنون توانسته اند مسائل بسیاری را در حیطه فعالیت خود پیگیری و حل نمایند.
ما از ابتدا رویداد را با هدف هم افزایی  و ارتقا توانمندیهای گروه ها برنامه ریزی نموده بودیم که در پایان پس از بازخوردی که از گروه ها گرفته شد می توان ادعا نمود که به اهداف خود بصورت حداکثری دست یافتیم.
گروه های شرکت کننده با ظرفیت های همدیگر آشنا شده و نقاط قوت و ضعف خود را در این روی داد به درستی شناسایی نمودند در نهایت و در نتیجه هم افزایی گروه ها بیش از پنجاه تفاهم نامه فعالیت مشترک ما بین آنها به امضا رسید.
رویداد جامعه پرداز در استان بوشهر شروع یک فعالیت جمعی مشترک در موضوعات مرتبط با خانواده در این استان است که با پایان یافتن رویداد فعالیت گروه ها به صورت مشترک با یکدیگر ادامه خواهد یافت و دبیرخانه رویداد نیز برنامه هایی برای حمایت از فعالیتهای مشترک و تفاهم نامه های به امضا رسیده در دست دارد.

  • شبکه اجتماعی ویترین
    سلام

    ایام به کام

    دعوت می کنم برای انتشار سریع و ساده یادداشت ها و ارتباط سریع با مخاطبین وبلاگ از شبکه اجتماعی ویترین استفاده نمایید

    + اکنون نام کاربریتان ازاد است

    دانلود از کافه بازار

    https://cafebazaar.ir/app/ir.vitrin.app

    در ویترین برای دیده شدن مطالب نیاز به دنبال کننده و عضو گیری ندارید.

    با سپاس
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تماس با ما

برای ارتباط با ما می توانید همه روزه از ساعت 8 صبح تا 4 عصر از طریق شماره تماس های زیر استفاده نمایید.