موسسه رسم زندگی بهتر

رسم زندگی بهتر

رسم زندگی | رسانه خانواده

موسسه رسم زندگی بهتر

محصولات و تولیدات رسانه ای و پژوهشی در موضوع خانواده

امنیت بواسطه پرداختن به خانواده شکل میگیرد

با وجود اینکه مسئله ی زن و خانواده برای کشور، جزء مسائل درجه یک است اما موضوع خانواده به عنوان یک ضرورت در بین فعالان انقلابی و بعد در سطح جامعه بصورت پررنگ مطرح نیست.در این زمینه جامعه به یک حرکت عمومی با چشم‌انداز تمدن نوین اسلامی نیاز دارد. حرکتی منضبط، با سرعت خوب که حرکت آن بسمت چشم انداز محسوس باشد.

این موضوع را هم نمیتوان نادیده گرفت که در هر برهه‌ای راهکارهای عملی همراه با هدایت، تمرکز، پیگیری، فعّالیّت پی‌درپی و لحظه‌به‌لحظه لازم است تا بتوان این حرکت عظیم اجتماعی را به پیش برد. چندی پیش بود که از سند اجرایی ساختار و چارچوب جبهه فعالان خانواده استان بوشهر با هدف فراگیری گفتمان انقلاب اسلامی در موضوع خانواده به عنوان یک ضرورت در مسیر تشکیل تمدن نوین اسلامی-ایرانی تدوین شده است.

در گام اولیه اجرایی این سند، رویداد فعالان مردمی خانواده استان بوشهر با حضور فعالان خانواده از شهرهای استان بوشهر برای رایزنی و بیان اشتراک نظرها در سالن اجتماعات صدا و سیما برگزار شد.

 

*امنیت بواسطه پرداختن به خانواده شکل میگیرد*

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر در این رویداد با اشاره به جایگاه مهم خانواده اظهار داشت: خانواده بعنوان یک کنشگر فعال در جامعه است و ایجاد امنیت بواسطه پرداختن به خانواده شکل میگیرد. این مهم نشان می‌دهد که توانمندسازی خانواده ها و گفتمان‌سازی در حوزه خانواده، خیلی از مشکلات را بصورت عملی حل می‌کند.

وی افزود: جایگاه ویژه ای که زن و نقش مادری در استان بوشهر بعنوان نقش تربیت کننده نسل ها و خالق انسان های توانمند دارند مورد تکریم و احترام است که میتواند بعنوان سکاندارعرصه های فرهنگی، اجتماعی در جامعه نقش ایفا کنند.

رقیه زنگنه‌نژاد با اشاره به اهمیت حضور مردم در جهت حل مشکلات بیان داشت: اگر کار در حوزه خانواده با محوریت مردم اتفاق بیافتد میتواند تحولات زیادی را در پی داشته باشد. حرکت مردم و حضور مردم میتواند راهگشا و تاثیرگذار باشد و به ادامه دار بودن حرکات اجتماعی کمک کند.وجود این نشست ها که همراه با حضور گروه های مردمی و مسئولین است میتواند حرکت موثری را شکل دهد که شاهد تحولات بسیار بزرگی در عرصه خانواده باشیم


لینک خبر در سایت خبرگذاری صدا و سیما

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تماس با ما

برای ارتباط با ما می توانید همه روزه از ساعت 8 صبح تا 4 عصر از طریق شماره تماس های زیر استفاده نمایید.