موسسه رسم زندگی بهتر

رسم زندگی بهتر

رسم زندگی | رسانه خانواده

موسسه رسم زندگی بهتر

محصولات و تولیدات رسانه ای و پژوهشی در موضوع خانواده

باشگاه خبرنگاران جوان| مراسم بزرگداشت مقام زن و مادر در بوشهر

برگزاری مراسم بزرگداشت مقام زن و مادر در بوشهر

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت:

هفته بزرگداشت مقام زن و مادر با همکاری فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان برگزار خواهد شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر- رقیه زنگنه نژاد گفت: زن به‌عنوان رکن اصلی خانواده و عهده‌دار تربیت نسل‌های آینده، همواره شایسته تجلیل و بزرگداشت بوده است.

او گفت: برگزاری همایش "بوی خوش مادری" با حضور مادران جوان چند فرزندی، دیدار بانوان شاغل دستگاه‌های اجرایی با نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه بوشهر، برگزاری نهمین همایش ملی اسوه‌های صبر و ایثار، افتتاح مراکز کسب‌وکار بانوان، بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های زنان، نشست هم‌اندیشی با جامعه اساتید و نخبگان دانشگاهی استان، تجلیل از بانوان خیر و پویش "#دستبوس_مادر" از اهم برنامه‌های این هفته هست.

زنگنه نژاد می گوید: در افق گام دوم انقلاب، شاهد تحول و توانمندسازی همه‌جانبه در این حوزه خواهیم بود و دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر در راستای منویات مقام معظم رهبری، پرداختن به مسئله خانواده و همچنین تقویت فرهنگ فرزند آوری و جوانی جمعیت را در اولویت قرار داده است.

به گفته مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر در راستای تسهیل سازی امور زنان و توانمندسازی آنان، طرح‌هایی از جمله اعطای تسهیلات اشتغال و کارآفرینی زنان روستایی و زنان سرپرست خانوار، تسهیلات ازدواج آسان برای زوج‌های روستایی، تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان ناباروری سطح ۳ استان، تأسیس اماکن تفریحی و تفرجگاه‌های ویژه بانوان و خانواده به تصویب رسیده است که در حال پیگیری است.

زنگنه نژاد از جامعه نخبگان، صاحب‌نظران، فرهیختگان و فعالین اجتماعی استان، برای ارائه طرح‌ها و پیشنهاد‌ها خود در حوزه زنان و خانواده دعوت به همکاری نمود.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تماس با ما

برای ارتباط با ما می توانید همه روزه از ساعت 8 صبح تا 4 عصر از طریق شماره تماس های زیر استفاده نمایید.