موسسه رسم زندگی بهتر

رسم زندگی بهتر

رسم زندگی | رسانه خانواده

موسسه رسم زندگی بهتر

محصولات و تولیدات رسانه ای و پژوهشی در موضوع خانواده

بوشهر شهر خانواده

این طرح به شوراهای شهر این امکان را می دهد تا از طرق مختلف به موضوع خانواده و تحکیم و تقویت آن بپردازند. این طرح به شورای اسلامی شهر بوشهر ارائه شده است.

بسته ی پیشنهادی پیش رو توسط موسسه ی رسم زندگی بهتر تهیه شده و در تلاش است تا با رویکردی تمدنی و نمودی عملیاتی و مصداقی نسبت خانواده و شهر را در بستر وظایف ممکن برای شورای اسلامی شهر ترسیم نماید.

ابتدا، مقدمه ی کوتاهی در باب اهمیت خانواده و نقش آن در جامعه پردازی بیان گردیده، سپس بر مبنای آن پیشنهادهای کلی ترسیم کننده ی شاکله ی اصلی شورا و شهرداری خانواده محور در سه فصل "شهر دوستدار خانواده"، "فرهنگسرای خانواده" و "شورا تریبون خانواده" ارائه شده است.

این پیشنهاد ها، بخشی از پیشنهادهای ممکن در این زمینه می باشند که به لحاظ اجرایی و عملیاتی، نسبت به سایر پیشنهاد های موجود، سهل الوصول ترند. شاخصه ی اصلی این شاکله تحت عنوان «بوشهر، شهر خانواده» نمود پیدا کرده و تلاش شده تا از منظر این گزاره ی مهم و اثر گذار به پدیده های مرتبط نگریسته شود.

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تماس با ما

برای ارتباط با ما می توانید همه روزه از ساعت 8 صبح تا 4 عصر از طریق شماره تماس های زیر استفاده نمایید.