موسسه رسم زندگی بهتر

رسم زندگی بهتر

رسم زندگی | رسانه خانواده

موسسه رسم زندگی بهتر

محصولات و تولیدات رسانه ای و پژوهشی در موضوع خانواده

جبهه مردمی خانواده، فرآیند محور با اهدافی برنامه ریزی شده

چندی پیش بود که از سند اجرایی ساختار و چارچوب جبهه فعالان خانواده استان بوشهر با هدف فراگیری گفتمان انقلاب اسلامی در موضوع خانواده به عنوان یک ضرورت در مسیر تشکیل تمدن نوین اسلامی-ایرانی تدوین شده است.

در گام اولیه اجرایی این سند، رویداد فعالان مردمی خانواده استان بوشهر با حضور فعالان خانواده از شهرهای استان بوشهر برای رایزنی و بیان اشتراک نظرها در سالن اجتماعات صدا و سیما برگزار شد.

مسئول مجمع خانواده جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان بوشهر از ضرورت هم افزایی هسته های مردمی در موضوع خانواده گفت و اظهار داشت: جبهه همه افرادی هستند که در سطح استان در حال فعالیت هستند و این جبهه وجود دارد اما از وجود یکدیگر بی‌خبر هستیم و فاصله گرفتیم. در این مسیر باید هسته ها به یکدیگر وصل و ظرفیت ها به اشتراک گذاشته شوند.

مهدی بردبارپور بیان داشت: این رویداد با این هدف شکل گرفت که بتوان ظرفیت های مختلف در موضوع خانواده را شناسایی و هم افزایی آن توسط جبهه فرهنگی مردمی انقلاب اسلامی تسهیل شود. در جبهه مردمی فعالان خانواده، بصورت فرآیند محور و سازماندهی شده گروه های مردمی متشکل می شوند و بسمت اهدافی که در موضوع خانواده برنامه ریزی شده پیش خواهد رفت.

وی تجربه کار جبهه ای را موفق بیان کرد و افزود: خانواده موضوعی راهبردی است که سلامت آن می‌تواند سعادت جامعه را در پی داشته باشد و باید به‌عنوان موضوعی متعالی به آن پرداخته شود. کار عقب مانده در موضوع خانواده زیاد است اما تجربه محدود ما از کار جبهه ای در استان بوشهر طی ماه های اخیر نشان داد که چه کارهای موثری میتوان انجام داد.

 

 در این رویداد، موسسه بهارنکو شیراز که یکی از مجموعه های موفق دانش بنیان در موضوع خانواده است به انتقال تجربیات خود به فعالان خانواده استان بوشهر پرداختند.

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تماس با ما

برای ارتباط با ما می توانید همه روزه از ساعت 8 صبح تا 4 عصر از طریق شماره تماس های زیر استفاده نمایید.