موسسه رسم زندگی بهتر

رسم زندگی بهتر

رسم زندگی | رسانه خانواده

موسسه رسم زندگی بهتر

محصولات و تولیدات رسانه ای و پژوهشی در موضوع خانواده

دیوارنگاره

دیوارنگاره مناسبتی خانواده محور| دغدغه مند سازی جامعه نسبت به موضوعات خانواده مولفه ای تاثیر گذار در کاهش مسایل درون خانواده هاست. از سویی، اجتماعی سازی یک موضوع بایستی با استفاده از ذائقه و نقاط توجه جامعه صورت پذیرد.با همین هدف از سال گذشته با تجمیع سه مولفه مناسبت های مورد توجه مردم و فرهنگ و بوم استان بوشهر و موضوعات قابل توجه در خانواده، تولید پوسترهای نقاشی دیجیتال در دست کار قرار گرفته است.با در نظر گرفتن سه مولفه ذکر شده در فواصل زمانی حدودا یکماهه، مرتبط  و قابل بهره برداری ترین مناسبت که مورد توجهه عامه مردم باشد انتخاب شده و بر پایه مناسبت مذکور یکی از پیام های لازم در موضوعات خانواده تولید می گردد. در نهایت برمبنای پیام و مناسبت، ایده طرح خلق شده و طراحی لازم صورت میگیرد. همه آثار حاوی یک شعار متنی تولیدی است تا پیام کار را به شکل روشن تری به مخاطب منتقل نماید.

 

 

تولید این آثار با هدف گذاری اجرای دیوارنگاره های شهری صورت پذیرفته و در بیلبوردهای سطح شهری استان بوشهر اجرا می گردد. باهدف اثربخشی و انتشار بیشتر، علاوه بر اجرای دیوارنگاره نسخه فضای مجازی کار در دو قالب گرافیکی و موشن نیز تولید و منتشر می گردد.تاکنون در این آیتم  5 اثر فاخر تولید و منتشر گردیده است.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تماس با ما

برای ارتباط با ما می توانید همه روزه از ساعت 8 صبح تا 4 عصر از طریق شماره تماس های زیر استفاده نمایید.