موسسه رسم زندگی بهتر

رسم زندگی بهتر

رسم زندگی | رسانه خانواده

موسسه رسم زندگی بهتر

محصولات و تولیدات رسانه ای و پژوهشی در موضوع خانواده

فعالیت های جبهه مردمی باید عالمانه، هماهنگ و همگانی باشد

چندی پیش بود که از سند اجرایی ساختار و چارچوب جبهه فعالان خانواده استان بوشهر با هدف فراگیری گفتمان انقلاب اسلامی در موضوع خانواده به عنوان یک ضرورت در مسیر تشکیل تمدن نوین اسلامی-ایرانی تدوین شده است.

در گام اولیه اجرایی این سند، رویداد فعالان مردمی خانواده استان بوشهر با حضور فعالان خانواده از شهرهای استان بوشهر برای رایزنی و بیان اشتراک نظرها در سالن اجتماعات صدا و سیما برگزار شد.

حجت‌الاسلام رضا رویت ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های مردمی خانواده محور در استان بوشهر بیان داشت: ما شاهد شکل گیری گروه های مردمی در خانواده به سمت هم افزایی هستیم که البته استان بوشهر با سرعت بیشتری این اتفاق را پیش میبرد.

مدیرعامل بنیاد ملی خانواده کشور افزایش آمار طلاق را نگران کننده خواند و افزود: سالیان زیادی است که خانواده در جامعه ما حال خوبی ندارد. عمق این اتفاق طی 30 سال گذشته رخ داده که در طول تاریخ بی سابقه بوده است. وضعیت طلاق در ایران نسبت به سال 1374 افزایش داشته و این بحران اجتماعی میتواند به بحران امنیتی تبدیل شود. از طرفی ما در نبرد و تهاجم نابرابری قرار داریم. در این جنگ خط مقدم در اختیار بانوان است که ما نتوانستیم از ظرفیت فرماندهی بانوان استفاده کنیم.

رؤیت با اشاره به ضرورت پیشبرد امور با استفاده از ظرفیت های مردمی بیان داشت: طی 10 سال گذشته اقدامات برای مقابله با این مسائل کم نبوده، اما سوال که وجود دارد اینست که چرا کار نتیجه نمیدهد؟ ما در جنگ تحمیلی با وجود کمبود امکانات موفق بودیم که علت آن حضور مردم در میدان بود. مردم برای مقابله با دشمن برای خود نقش تعریف میکردند و پای کار مبارزه بودند. در این نبرد نیز با حرکتی عالمانه، حرکتی هماهنگ و همگانی و داشتن یک نقشه عملیاتی و جامع استانی شاهد حرکتی موثر خواهیم بود.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تماس با ما

برای ارتباط با ما می توانید همه روزه از ساعت 8 صبح تا 4 عصر از طریق شماره تماس های زیر استفاده نمایید.